Normal view MARC view ISBD view

Governing education for community regeneration Allen, Liz ; Martin, Jane

By: Allen, Liz.
Contributor(s): Martin, Jane.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: London New Local Government Network 2002Description: 36 p.Subject(s): Ciutat educadora | Política educativa municipalSummary: Les escoles actuen al centre de les comunitats locals i tenen potencial suficient per tenir un paper central en la regeneració veïnal. A escala local, les administracions haurien de considerar la necessitat de situar estratègies educatives en un marc més ampli de serveis a la comunitat, creant sinergies amb els processos de regeneració, per exemple a través de relacions formals amb les escoles i l'administració educativa. Aquest informe fa una sèrie de recomenacions sobre com el govern central i local hauria de donar suport als òrgans de direcció de les escoles per aconseguir la millora com a part de la regeneració comunitària, reconeixent la necessitat de que els ciutadans comparteixin la responsabilitat de les decisions dins d'una democràcia d'aprenentatge. L'estudi s'emmarca dins de les activitats del 'Local Education Authority (LEA)' del Regne Unit.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Gov (Browse shelf) Available 20150711

Les escoles actuen al centre de les comunitats locals i tenen potencial suficient per tenir un paper central en la regeneració veïnal. A escala local, les administracions haurien de considerar la necessitat de situar estratègies educatives en un marc més ampli de serveis a la comunitat, creant sinergies amb els processos de regeneració, per exemple a través de relacions formals amb les escoles i l'administració educativa. Aquest informe fa una sèrie de recomenacions sobre com el govern central i local hauria de donar suport als òrgans de direcció de les escoles per aconseguir la millora com a part de la regeneració comunitària, reconeixent la necessitat de que els ciutadans comparteixin la responsabilitat de les decisions dins d'una democràcia d'aprenentatge. L'estudi s'emmarca dins de les activitats del 'Local Education Authority (LEA)' del Regne Unit.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha