Normal view MARC view ISBD view

El Harén pedagógico perspectiva de género en la organización escolar Santos Guerra, Miguel Ángel (coord.)

By: Santos Guerra, Miguel Ángel.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula. Serie transversalidad 149.Publisher: Barcelona Graó 2000Description: 180 p.ISBN: 84-7827-237-2.Subject(s): Absentisme escolar | Atenció a la diversitat | Ciutadania | Coeducació | Currículum vitae | Igualtat | Discriminació sexual | Dones | Dret a l'educació | Educació afectiva | Educació emocional | Educació sexual | Escolarització | Educació secundàri | Educació en valorsSummary: La institució escolar està integrada per homes i dones, nens i nenes, pares i mares que comparteixen cada dia tasques i relacions. Aquesta condició d'homes i dones influeix en les expectatives, les concepcions, el desenvolupament dels treballs, els càrrecs, l'envelliment, les relacions interpersonals, la distribució del temps i de l'espai, la utilització del llenguatge... És imprescindible apropar-se a aquestes qüestions per entendre el vertader sentit de la institució i per reconstruir el significat d'allò que cada dia es fa. Aquest discurs permetrà entendre el que passa actualment i transformar les pràctiques professionals a favor d'una educació com cal, és a dir, d'una educació basada en els valors. Un procés intencionat, rigorós, enclavat en un espai compartit de respecte, igualtat i justícia. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Har (Browse shelf) Available 2258

La institució escolar està integrada per homes i dones, nens i nenes, pares i mares que comparteixen cada dia tasques i relacions. Aquesta condició d'homes i dones influeix en les expectatives, les concepcions, el desenvolupament dels treballs, els càrrecs, l'envelliment, les relacions interpersonals, la distribució del temps i de l'espai, la utilització del llenguatge... És imprescindible apropar-se a aquestes qüestions per entendre el vertader sentit de la institució i per reconstruir el significat d'allò que cada dia es fa. Aquest discurs permetrà entendre el que passa actualment i transformar les pràctiques professionals a favor d'una educació com cal, és a dir, d'una educació basada en els valors. Un procés intencionat, rigorós, enclavat en un espai compartit de respecte, igualtat i justícia. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha