Normal view MARC view ISBD view

Identitat : pertinença i primacia a l'escola la formació d'ensenyants en el camp de les relacions interculturals Sanromán, Teresa (coord.) ; Cassaco, Sílvia ; Soto, Pepi ; Tovías, Susana

Contributor(s): Cassaco, Sílvia | Tovías, Susana | Soto, Pepi | Sanromán, Teresa [coord].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2001Description: 366 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Educació intercultural | Educadors | Formació | Formació del professorat | Identitat | Comunicació intercultural | Multiculturalisme | Educació especial | Relacions humanesSummary: Recull dels materials del Programa de Formació de Formadors en Relacions Interculturals i Risc de Marginació Social que es va portar a terme per la Direcció General d'Ordenació Educativa i la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest llibre ofereix eines conceptuals, materials de formació i experiències acompanyades de reflexió crítica estructurat en tres parts: la primera part tracta les raons per a un programa com aquest, el punt de partida i el desenvolupament ; la segona part mostra l'aplicació en diferents models de nuclis urbans i suburbans i la seva avaluació ; per últim, analitza els objectius, la metodologia de formació i els continguts de la formació.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Ide (Browse shelf) Available 20150735

Recull dels materials del Programa de Formació de Formadors en Relacions Interculturals i Risc de Marginació Social que es va portar a terme per la Direcció General d'Ordenació Educativa i la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest llibre ofereix eines conceptuals, materials de formació i experiències acompanyades de reflexió crítica estructurat en tres parts: la primera part tracta les raons per a un programa com aquest, el punt de partida i el desenvolupament ; la segona part mostra l'aplicació en diferents models de nuclis urbans i suburbans i la seva avaluació ; per últim, analitza els objectius, la metodologia de formació i els continguts de la formació.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha