Normal view MARC view ISBD view

Immigrants estrangers a l'escola desigualtat social i diversitat cultural en l'educació Carbonell París, Francesc

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Cultura popular 16.Publisher: Barcelona Fundació serveis de cultura popular 1997Description: 158 p.ISBN: 84-7900-076-7.Subject(s): Atenció a la diversitat | Immigració | Integració escolar | Comunicació interculturalSummary: El llibre tracta d'un aspecte del dilema que s'estableix entre els habitants d'una fortalesa inexpugnable que ho tenen tot i els exclosos que pugnen per accedir-hi. Exposició equilibrada entre el rigor de l'anàlisi, la claredat de les idees i l'orientació per a l'acció, que és difícil de trobar en altres textos i que els lectors agrairan. Aquest treball és ple d'interrogants que volen ajudar el lector a entendre millor el complex problema de la immigració amb les implicacions socials, i orientar la intervenció d'un professorat que pot contribuir a la construcció d'un futur millor i sense exclusions per a tothom.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Imm (Browse shelf) Available 20150743

El llibre tracta d'un aspecte del dilema que s'estableix entre els habitants d'una fortalesa inexpugnable que ho tenen tot i els exclosos que pugnen per accedir-hi. Exposició equilibrada entre el rigor de l'anàlisi, la claredat de les idees i l'orientació per a l'acció, que és difícil de trobar en altres textos i que els lectors agrairan. Aquest treball és ple d'interrogants que volen ajudar el lector a entendre millor el complex problema de la immigració amb les implicacions socials, i orientar la intervenció d'un professorat que pot contribuir a la construcció d'un futur millor i sense exclusions per a tothom.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha