Normal view MARC view ISBD view

Importancia de la familia en el rendimiento escolar antecedentes, técnicas de medición y propuestas de políticas públicas Santín González, Daniel

By: Santín González, Daniel.
Contributor(s): Organización para la Cooperación y el Desarrollo Económico (OCDE ) | Programa per a l'assistència internacional per als estudiants (PISA) | Espanya.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Acción familiar.Publisher: Madrid Cinca 2004Description: 125 p.ISBN: 84-934200-5-0.Subject(s): Alumnes | Avaluació dels alumnes | Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Centres docents concertats | Centres docents privats | Centres docents públics | Economia | Elecció de centre | Família | Fracàs escolar | Innovació educativa | Intervenció educaSummary: Aquest treball d'investigació ha rebut el II Premi jove d'investigació de la família 2004. L'autor ha utilitzat tècniques fins ara poc desenvolupades en l'àmbit educatiu - arbres de decisió (tècnica inductiva i rigorosa per a l'aprenentatge de models de decisió elaborats a partir d'una mostra de dades disponible) i funcions distància (la seva teoria aporta diferents avantatges a l'hora de calcular l'eficiència i la productivitat educativa) - que permeten comprovar la importància tan significativa que juga la família en el procés educatiu i el pes que arriba a tenir en la prevenció del fracàs escolar. Afirma que els principals factors productius que determinen el resultat en l'escola són: el mateix alumne, la seva família, l'escola i els companys, i l'eficiència amb què tots ells realitzen la seva funció. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 24 Imp (Browse shelf) Available 20150744

Aquest treball d'investigació ha rebut el II Premi jove d'investigació de la família 2004. L'autor ha utilitzat tècniques fins ara poc desenvolupades en l'àmbit educatiu - arbres de decisió (tècnica inductiva i rigorosa per a l'aprenentatge de models de decisió elaborats a partir d'una mostra de dades disponible) i funcions distància (la seva teoria aporta diferents avantatges a l'hora de calcular l'eficiència i la productivitat educativa) - que permeten comprovar la importància tan significativa que juga la família en el procés educatiu i el pes que arriba a tenir en la prevenció del fracàs escolar. Afirma que els principals factors productius que determinen el resultat en l'escola són: el mateix alumne, la seva família, l'escola i els companys, i l'eficiència amb què tots ells realitzen la seva funció. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha