Normal view MARC view ISBD view

Indagación dialógica hacia una teoría y una práctica socioculturales de la educación Wells, Gordon

Contributor(s): Vigotski, Lev S.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temas de educación 57.Publisher: Barcelona Paidós 2001Description: 374 p.ISBN: 84-4931-133-0.Subject(s): Aprenentatge | Aprenentatge constructivista | Aprenentatge cooperatiu | Aprenentatge servei | Comunitats d'aprenentatge | Ensenyament individualitzat | Igualtat d'oportunitats | Teoria de l'educacióSummary: Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Ind (Browse shelf) Available 20150746

Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha