Normal view MARC view ISBD view

L'Infant i el parvulari Codina, Maria Teresa

By: Codina, Maria Teresa.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 19.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1992Description: 74 p.Subject(s): Adquisició del llenguatge | Afectivitat | Desenvolupament de la personalitat | Psicologia del desenvolupament | Educació psicomotriu | Educació infantil | Escoles bressolSummary: En el llarg procés de l'educació de l'infant, hi ha un moment en què la institució escolar entra a jugar un determinat paper. La finalitat de la institució i, per tant, també les seves funcions i els seus trets característics dependran de l'edat de l'infant o els infants que es consideren, és a dir, segons es tracti de l'escola bressol, del parvulari o de l'escola primària. És necessària la insistència perquè la primera infància sigui considerada pioritàriament des de la dimensió educativa. La LOGSE clou els debats amb una resposta positiva a tantes demandes expressades de moltes maneres des de diferents nivells. A partir d'aquest moment l'Educació Infantil queda com una etapa que va dels 0 als 6 anys. En la pràctica, el calendari de la Reforma Educativa contempla en una primera fase el cicle 3-6 anys.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 Inf (Browse shelf) Available 20150753

En el llarg procés de l'educació de l'infant, hi ha un moment en què la institució escolar entra a jugar un determinat paper. La finalitat de la institució i, per tant, també les seves funcions i els seus trets característics dependran de l'edat de l'infant o els infants que es consideren, és a dir, segons es tracti de l'escola bressol, del parvulari o de l'escola primària. És necessària la insistència perquè la primera infància sigui considerada pioritàriament des de la dimensió educativa. La LOGSE clou els debats amb una resposta positiva a tantes demandes expressades de moltes maneres des de diferents nivells. A partir d'aquest moment l'Educació Infantil queda com una etapa que va dels 0 als 6 anys. En la pràctica, el calendari de la Reforma Educativa contempla en una primera fase el cicle 3-6 anys.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha