Normal view MARC view ISBD view

Innovar en el seno de la institución escolar Thurler, Monica Gather

By: Thurler, Monica Gather.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Acción directiva 194.Publisher: Barcelona Graó 2004Description: 208 p.Subject(s): Administració autonòmica | Administració educativa | Administració local | Administració pública | Autogestió pedagògica | Autonomia (Ensenyament) | Autonomia financera | Avaluació dels alumnes | Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Comunitat educaSummary: L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Inn (Browse shelf) Available 20150760

L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha