Normal view MARC view ISBD view

Inteligencias múltiples y currículum escolar Prieto Sánchez, María Dolores ; Ferrándiz García, Carmen

Contributor(s): Dewey, John.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temas de psicología.Publisher: Archidona Aljibe 2001Description: 120 p.ISBN: 84-9700-028-5.Subject(s): Aprenentatge constructivista | Currículum vitae | Disseny curricular | Ensenyament individualitzat | Innovació educativa | Intel·ligència | Montessori, MariaSummary: L'objectiu d'aquest llibre és estudiar el model de les Inteligències Múltiples (IM) de Gardner i les seves implicacions educatives. La teoria de la IM és una filosofia de l'educació consistent en una nova actitud cap al procés de l'ensenyament-aprenentatge, fonamentada en les idees de Dewey i Montessori sobre l'escola nova i l'educació progressista. S'exposa que hi ha set tipus diferents d'inteligència. En aquest llibre s'analitzen exhaustivament els models de IM i s'apliquen a l'avaluació i l'ensenyament de la inteligència. Es descriuen els tipus de inteligència, mostren cóm identificar els punts forts dels alumnes en les diferents àrees, l'avaluació de les interaccions socials dins l'aula, el disseny curricular, estratègies didàctiques per ensenyar les IM, i es mostren alguns exemples i activitats.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 32 Int (Browse shelf) Available 20150769

L'objectiu d'aquest llibre és estudiar el model de les Inteligències Múltiples (IM) de Gardner i les seves implicacions educatives. La teoria de la IM és una filosofia de l'educació consistent en una nova actitud cap al procés de l'ensenyament-aprenentatge, fonamentada en les idees de Dewey i Montessori sobre l'escola nova i l'educació progressista. S'exposa que hi ha set tipus diferents d'inteligència. En aquest llibre s'analitzen exhaustivament els models de IM i s'apliquen a l'avaluació i l'ensenyament de la inteligència. Es descriuen els tipus de inteligència, mostren cóm identificar els punts forts dels alumnes en les diferents àrees, l'avaluació de les interaccions socials dins l'aula, el disseny curricular, estratègies didàctiques per ensenyar les IM, i es mostren alguns exemples i activitats.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha