Normal view MARC view ISBD view

El Joc de la descoberta Majem, Tere ; Òdena, Pepa

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 22.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1994Description: 65 p.Subject(s): Desenvolupament de la personalitat | Educació infantil | Escoles bressol | Jocs educatius | MestresSummary: Que els infants evolucionen, és ben sabut. Que evolucionen en la interacció amb les persones i les coses, és reconegut científicament. Que molts infants, des de ben petits, desaprofiten les seves capacitats si no tenen una correcta educació, és una trista realitat. Elinor Goldschmied coneix bé els infants i el treball dels qui es dediquen a la seva educació. La preocupació de la professora Goldschmied per dotar els adults, que treballen amb els més petits en una col·lectivitat, d'eines que els permetin donar el màxim d'oportunitats de creixement als nens, l'ha portada a sistematitzar un tipus de joc que, insisteix a aclarir, no és ni una didàctica ni un mètode, sinó una manera ordenada d'aprofitar l'activitat espontània dels infants.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 Joc (Browse shelf) Available 20150784

Que els infants evolucionen, és ben sabut. Que evolucionen en la interacció amb les persones i les coses, és reconegut científicament. Que molts infants, des de ben petits, desaprofiten les seves capacitats si no tenen una correcta educació, és una trista realitat. Elinor Goldschmied coneix bé els infants i el treball dels qui es dediquen a la seva educació. La preocupació de la professora Goldschmied per dotar els adults, que treballen amb els més petits en una col·lectivitat, d'eines que els permetin donar el màxim d'oportunitats de creixement als nens, l'ha portada a sistematitzar un tipus de joc que, insisteix a aclarir, no és ni una didàctica ni un mètode, sinó una manera ordenada d'aprofitar l'activitat espontània dels infants.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha