Normal view MARC view ISBD view

Nous reptes de formació i treball per a persones amb especial dificultat Jornades Nous reptes de formació i treball per a persones amb especial dificultat (23 i 24 de maig de 2002)

By: Jornades Nous reptes de formació i treball per a persones amb especial dificultat 23 i 24 de maig de 2002).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Diputació. Flor de Maig 2002Subject(s): Educació especial | Integració laboral | Integració social | TreballSummary: Documentació de les ponències. Entre altres: Aspectes normatius sobre la integració socio-laboral de les persones amb NEE. Situació de les persones amb disminució davant la incapacitat permanent. Els pares davant la transició a la vida adulta dels seus fills: necessitats i suports. Com ajudem als adolescents a viure i conviure en la societat d'avui dia? El procés de transició a la vida activa de les persones amb necessitats educatives especials. Aportacions des de la recerca.Impacte de les noves tecnologies en la inserció laboral Contribució des de l'experiència.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Nou (Browse shelf) Available 3117

Documentació de les ponències. Entre altres: Aspectes normatius sobre la integració socio-laboral de les persones amb NEE. Situació de les persones amb disminució davant la incapacitat permanent. Els pares davant la transició a la vida adulta dels seus fills: necessitats i suports. Com ajudem als adolescents a viure i conviure en la societat d'avui dia? El procés de transició a la vida activa de les persones amb necessitats educatives especials. Aportacions des de la recerca.Impacte de les noves tecnologies en la inserció laboral Contribució des de l'experiència.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha