Normal view MARC view ISBD view

Política educativa de la Unión Europea Rodríguez Carrajo, Manuel

By: Rodríguez Carrajo, Manuel.
Contributor(s): Leonardo da Vinci (Programa).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Salamanca Universidad Pontificia 1996Description: 149 p.Subject(s): Dones | Educació internacional | Ensenyament de llengües | Formació del professorat | Formació professional | Igualtat d'oportunitats | Immigració | Mobilitat | Política educativa europea | Professors | Política educativaSummary: El llibre té nou capítols i diversos apèndixs. El primer capítol està dedicat a historiar el concepte d'Europa i les diverses temptatives d'unió que s'han donat al llarg dels segles, per a poder entendre millor els passos d'unió que tenen lloc actualment. A l'última etapa hi ha una atenció més extensa, perquè és en aquesta on se centra en exclusiva aquest treball. L'estudi està fet des dels textos comunitaris, acudint a ells en totes les ocasions, encara que, de tant en tant s'ha utilitzat d'altres estudis que han servit per contrastar les interpretacions fetes d'aquests textos comunitaris. En ocasions és molt difícil treure una conclusió clara, ja que també resulta difícil el tema dintre dels textos comentats. Aquest és el cas de les convalidacions dels títols acadèmics, que tanta feina estan donant al sí de la Unió.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Pol (Browse shelf) Available 3430

El llibre té nou capítols i diversos apèndixs. El primer capítol està dedicat a historiar el concepte d'Europa i les diverses temptatives d'unió que s'han donat al llarg dels segles, per a poder entendre millor els passos d'unió que tenen lloc actualment. A l'última etapa hi ha una atenció més extensa, perquè és en aquesta on se centra en exclusiva aquest treball. L'estudi està fet des dels textos comunitaris, acudint a ells en totes les ocasions, encara que, de tant en tant s'ha utilitzat d'altres estudis que han servit per contrastar les interpretacions fetes d'aquests textos comunitaris. En ocasions és molt difícil treure una conclusió clara, ja que també resulta difícil el tema dintre dels textos comentats. Aquest és el cas de les convalidacions dels títols acadèmics, que tanta feina estan donant al sí de la Unió.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha