Normal view MARC view ISBD view

Veig tot el món ! créixer junts tot fent projectes Majoral, Sílvia

By: Majoral, Sílvia.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 48.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2004Description: 150 p.ISBN: 84-95988-40-2.Subject(s): Aprenentatge | Assemblea de classe | Contes | Convivència | Currículum vitae | Desenvolupament de la personalitat | Didàctica | Escoles municipals | Experiències educatives | Família | Investigació educativa | Mestres | Motivació en l'educació | Orientació escolar | PSummary: Reflexió pedagògica de l’autora sobre els projectes de treball a parvulari. Va més enllà del que podria ser l’anàlisi d’una metodologia o d’una didàctica de treball amb infants. Es mostra el propi procés d’aprenentatge de fer de mestra, amb les certeses i incerteses en la manera de relacionar-se amb els nens, amb la descoberta de les seves curiositats, pensaments i desigs. Aquest procés transcorre a l’escola municipal Parc del Guinardó de Barcelona. Es divideix en dues parts: reinventar i projectes. En la primera: aprendre cada dia: els infants i les famílies, els espais de l'escola, els nens i les nenes i a projectes, que composen la segona part: dissenyem el nostre pati, el tresor de l’escola, busquem forats, el barri, les pedres, l’aigua i construir. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Vei (Browse shelf) Available 20150831

Reflexió pedagògica de l’autora sobre els projectes de treball a parvulari. Va més enllà del que podria ser l’anàlisi d’una metodologia o d’una didàctica de treball amb infants. Es mostra el propi procés d’aprenentatge de fer de mestra, amb les certeses i incerteses en la manera de relacionar-se amb els nens, amb la descoberta de les seves curiositats, pensaments i desigs. Aquest procés transcorre a l’escola municipal Parc del Guinardó de Barcelona. Es divideix en dues parts: reinventar i projectes. En la primera: aprendre cada dia: els infants i les famílies, els espais de l'escola, els nens i les nenes i a projectes, que composen la segona part: dissenyem el nostre pati, el tresor de l’escola, busquem forats, el barri, les pedres, l’aigua i construir. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha