Normal view MARC view ISBD view

El Legado pedagógico del siglo XX para la escuela del siglo XXI Trilla Bernet, Jaume (coord.)

By: Trilla, Jaume.
Contributor(s): Dewey, John | Ferrer Guardia, Francesc | Freire, Paulo | Illich, Ivan | Makarenko, Antón Semiónovich | Neill, Alexander Sutherland | Piaget, Jean | Skinner, Burrhus Frederic | Vigotski, Lev S.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Graó. Serie historia de la educación 159.Publisher: Barcelona Graó 2001Description: 360 p.ISBN: 84-7827-256-9.Subject(s): Cooperació | Decroly, Mètode | Educació | Pedagogia | Sociologia de l’educació | Teoria de l'educacióSummary: Aquest llibre, compendi dels pedagogs més rellevants del segle XX, ofereix una panoràmica de la pedagogia dels últims cent anys. El seu objectiu és fer balanç del que es pot seguir aportant a l'escola del segle XXI. L'estructura de cada capítol és la mateixa: presentació, antecedents i context històric i pedagògic del pedagog, idees presents en la seva teoria pedagògica i aspectes metodològics. Pedagogs dels quals s'explica la seva teoria educativa: John Dewey i la pedagogia progressista; Francesc Ferrer Guardia i l'escola moderna; Maria Montessori i el mètode de la pedagogia científica; Ovide Decroly, Antón Semionovich Makarenko, Alexander S. Neill, Jean Piaget, Lev S. Vigotsky, Burrhus Frederic Skinner, Freinet, Ivan Ilich, Basil Bernstein, i Paulo Freire.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Leg (Browse shelf) Available 2674

Aquest llibre, compendi dels pedagogs més rellevants del segle XX, ofereix una panoràmica de la pedagogia dels últims cent anys. El seu objectiu és fer balanç del que es pot seguir aportant a l'escola del segle XXI. L'estructura de cada capítol és la mateixa: presentació, antecedents i context històric i pedagògic del pedagog, idees presents en la seva teoria pedagògica i aspectes metodològics. Pedagogs dels quals s'explica la seva teoria educativa: John Dewey i la pedagogia progressista; Francesc Ferrer Guardia i l'escola moderna; Maria Montessori i el mètode de la pedagogia científica; Ovide Decroly, Antón Semionovich Makarenko, Alexander S. Neill, Jean Piaget, Lev S. Vigotsky, Burrhus Frederic Skinner, Freinet, Ivan Ilich, Basil Bernstein, i Paulo Freire.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha