Normal view MARC view ISBD view

Manual de evaluación educativa Casanova Rodríguez, Ma. Antonia

By: Casanova Rodríguez, Ma. Antonia.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Aula abierta.Publisher: Madrid La Muralla 1995Description: 246 p.ISBN: 84-7133-642-1.Subject(s): Autoavaluació | Avaluació dels alumnes | Avaluació de l'Educació | Educació infantil | Educació primària | Educació secundària obligatòria | Indicadors | Informes tècnicsSummary: El terme avaluació apareix a partir del procés d'industrialització que es va produir en els Estats units a principis d'aquest segle, que no solament va incidir i va modificar la seva organització social i familiar, sinó que va obligat als centres educatius a adaptar-se a les exigències de l'aparat productiu: En els primers anys d'aquest segle, les escoles eren concebudes com a fàbriques, els estudiants com a matèria prima. Els conceptes educatius de coneixement, valors i relacions socials, es reduïen a termes de neutralitat tècnica i a un raonament estricte d'objectius estrictes. Quan la teoria va haver de traduir-se en metodologia, les qüestions sobre valors moral i ètics es van emmarcar dins d'una lògica del coneixement científic i de l'organització burocràtica.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Man (Browse shelf) Available 20150889

El terme avaluació apareix a partir del procés d'industrialització que es va produir en els Estats units a principis d'aquest segle, que no solament va incidir i va modificar la seva organització social i familiar, sinó que va obligat als centres educatius a adaptar-se a les exigències de l'aparat productiu: En els primers anys d'aquest segle, les escoles eren concebudes com a fàbriques, els estudiants com a matèria prima. Els conceptes educatius de coneixement, valors i relacions socials, es reduïen a termes de neutralitat tècnica i a un raonament estricte d'objectius estrictes. Quan la teoria va haver de traduir-se en metodologia, les qüestions sobre valors moral i ètics es van emmarcar dins d'una lògica del coneixement científic i de l'organització burocràtica.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha