Normal view MARC view ISBD view

Matemáticas en Europa diversas perspectivas Giménez, Joaquim (coord.)

By: Giménez, Joaquim.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de Uno 163.Publisher: Barcelona Graó 2001Description: 146 p.ISBN: 84-7827-265-8.Subject(s): Avaluació de l'Educació | Currículum vitae | Educació internacional | Educació primària | Ensenyament universitari | Formació del professorat | Matemàtica | Reforma educativaSummary: Aquest llibre és un homenatge al treball de la Comissió de la CIEAEM al llarg de tots aquests anys i es vol contribuir així a realitzar un debat sobre els elements i les dificultats de la integració europea des del punt de vista científic. Es recullen en el llibre les situacions de sis països diferents, mostrant així les estratègies desenvolupades per l'educació matemàtica en diversos llocs. S'exposa el manifest 2000 per l'Any de les Matemàtiques; es fa una anàlisi de l'avaluació, globalització, diversitat i canvis en l'educació matemàtica en el cas d'Alemanya, Holanda i Espanya. Es reflexiona sobre quines matemàtiques ensenyar en els estudis tècnics universitaris i la seva relació amb l'ús de les noves tecnologies.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Mat (Browse shelf) Available 20150897

Aquest llibre és un homenatge al treball de la Comissió de la CIEAEM al llarg de tots aquests anys i es vol contribuir així a realitzar un debat sobre els elements i les dificultats de la integració europea des del punt de vista científic. Es recullen en el llibre les situacions de sis països diferents, mostrant així les estratègies desenvolupades per l'educació matemàtica en diversos llocs. S'exposa el manifest 2000 per l'Any de les Matemàtiques; es fa una anàlisi de l'avaluació, globalització, diversitat i canvis en l'educació matemàtica en el cas d'Alemanya, Holanda i Espanya. Es reflexiona sobre quines matemàtiques ensenyar en els estudis tècnics universitaris i la seva relació amb l'ús de les noves tecnologies.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha