Normal view MARC view ISBD view

La Música en la escuela la audición Aguirre, Pablo

By: Aguirre, Pablo.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Claves para la innovación educativa 22.Publisher: Barcelona Graó 2003Description: 117 p.ISBN: 84-7827-300-X.Subject(s): Cançons | Contes | Cultura | Currículum vitae | Educació infantil | Educació musical | Educació per a la pau | Educació primària | Ensenyaments de règim especial | Educació secundària obligatòria | Comunicació oral | Innovació educativa | Investigació educativa | JocsSummary: Música rock, clàssica, soul, celta, gitana, jazz, heavy, popular...la música és expressió i comunicació entre les persones, forma part de la cultura d'un poble, d'una comunitat i, en definitiva, de la humanitat. És el llenguatge universal per excel·lència. Es diu que l'única diferència existent en la música és la seva qualitat, que no té res a veure amb l'estil, és a dir, que trobem música bona o dolenta, sigui de la tendència que sigui. I l'escola, és receptiva i ensenya qualsevol tipus de música? Avui en dia, els mestres parteixen dels gustos dels seus alumnes?, els incorporen per estudia música a l'aula? La selecció de textos que es troben en aquest llibre són un recull d'articles de reflexió i propostes pràctiques per dur a terme a l'escola i amb la particularitat d'oferir recursos per als més petits.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Mús (Browse shelf) Available 3040

Música rock, clàssica, soul, celta, gitana, jazz, heavy, popular...la música és expressió i comunicació entre les persones, forma part de la cultura d'un poble, d'una comunitat i, en definitiva, de la humanitat. És el llenguatge universal per excel·lència. Es diu que l'única diferència existent en la música és la seva qualitat, que no té res a veure amb l'estil, és a dir, que trobem música bona o dolenta, sigui de la tendència que sigui. I l'escola, és receptiva i ensenya qualsevol tipus de música? Avui en dia, els mestres parteixen dels gustos dels seus alumnes?, els incorporen per estudia música a l'aula? La selecció de textos que es troben en aquest llibre són un recull d'articles de reflexió i propostes pràctiques per dur a terme a l'escola i amb la particularitat d'oferir recursos per als més petits.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha