Normal view MARC view ISBD view

Ni resignades ni submises tècniques de grup per a la socialització assertiva de nenes i noies Fabra, Maria Lluïsa

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Quaderns per a la coeducació 11.Publisher: [Bellaterra] Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació 1996Description: 173 p.ISBN: 84-8948-917-3.Subject(s): Aprenentatge cooperatiu | Batxillerat | Coeducació | Dinàmica de grups | Dones | Formació professional | Jornada escolar | Igualtat d'oportunitats | Jocs educatius | Professors | SocialitzacióSummary: En la descripció de cadascún dels exercicis proposats se segueix un mateix ordre estandarditzat, per facilitar-ne la comprensió. Aquest ordre comprèn la descripció dels objectius específics de cada exercici, la grandària del grup per al qual està pensat, el temps aproximat que pot durar, els materials necessaris, el procediment a seguir, un esquema per a l'anàlisi i una proposta de variacions, a les quals, la persona docent pot afegir-hi totes les que cregui oportunes. La majoria dels exercicis són utilitzables tant a l'EGB com a l'ESO, al batxillerat, a la formació professional i al COU; per això s'acostuma a referir nens/nenes, noies/nois. El vocabulari que es fa servir, haurà d'adaptar-se a les diverses situacions i a l'edat de l'alumnat. Les preguntes constueixen una guia per a les persones docents, no per l'alumnat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 03 Ni (Browse shelf) Available 20150934

En la descripció de cadascún dels exercicis proposats se segueix un mateix ordre estandarditzat, per facilitar-ne la comprensió. Aquest ordre comprèn la descripció dels objectius específics de cada exercici, la grandària del grup per al qual està pensat, el temps aproximat que pot durar, els materials necessaris, el procediment a seguir, un esquema per a l'anàlisi i una proposta de variacions, a les quals, la persona docent pot afegir-hi totes les que cregui oportunes. La majoria dels exercicis són utilitzables tant a l'EGB com a l'ESO, al batxillerat, a la formació professional i al COU; per això s'acostuma a referir nens/nenes, noies/nois. El vocabulari que es fa servir, haurà d'adaptar-se a les diverses situacions i a l'edat de l'alumnat. Les preguntes constueixen una guia per a les persones docents, no per l'alumnat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha