Normal view MARC view ISBD view

Niños excepcionales una introducción a la educación especial Heward, William L.

By: Heward, William L.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Prentice Hall 2000Description: 717 p.Subject(s): Aprenentatge | Avaluació dels alumnes | Comunicació | Discapacitats | Formació del professorat | Integració laboral | Integració escolar | Intel·ligència | Intervenció educativa | Multiculturalisme | Educació especialSummary: Es tracta d'un estudi comprensiu i actual de la investigació professional, de la pràctica i de les tendències més actuals en educació especial. Els quinze capítols del llibre s'estructuren en tres parts: la primera presenta un panorama general de la terminologia, procediments i pràctiques , la segona estudia nou categories específiques d'excepcionalitat, explicant la seva definició, causes i antecedents històrics. La tercera part desenvolupa tres temes d'importància per a tots els educadors especials: la participació dels pares i la família, la intervenció primerenca i la transició a l'edat adulta.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Niñ (Browse shelf) Available 20150938

Es tracta d'un estudi comprensiu i actual de la investigació professional, de la pràctica i de les tendències més actuals en educació especial. Els quinze capítols del llibre s'estructuren en tres parts: la primera presenta un panorama general de la terminologia, procediments i pràctiques , la segona estudia nou categories específiques d'excepcionalitat, explicant la seva definició, causes i antecedents històrics. La tercera part desenvolupa tres temes d'importància per a tots els educadors especials: la participació dels pares i la família, la intervenció primerenca i la transició a l'edat adulta.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha