Normal view MARC view ISBD view

La Numeración en educación infantil Rodríguez Olmo, María Visitación

By: Rodríguez Olmo, María Visitación.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Valencia Praxis 1999Description: 68 p.Subject(s): Càlcul | Calendari escolar | Currículum vitae | Educació infantil | Matemàtica | Percepció visualSummary: L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Num (Browse shelf) Available 20150945

L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha