Normal view MARC view ISBD view

Observar, conocer y actuar método de intervención en la relación y comportamiento del niño Gardini, Mariangelo ; Mas, Carlos

By: Gardini, Mariangelo.
Contributor(s): Mas, Carlos.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Anaya 2001Description: 205 p.Subject(s): Autonomia (Ensenyament) | Conducta | Coneixement | Desenvolupament infantil | Intervenció educativa | Jocs educatius | Mètodes educatius | Observació (Mètode d'Ensenyament) | Relacions humanesSummary: L'observació atenta de l'evolució dels nens suposa un temps d'atenció de comprensió cap a ells. És el temps que els podem oferir com a primera garantia d'una intervenció terapèutica rigurosa i conscient. ELs autors donen especificitat i contingut propi al treball de l'observació infantil, adquirint així sentit ple com a origen de línies d'intervenció terapèutica, educativa i rehabilitadora. En la primera part s'estudia l'etapa evolutiva inicial del nen. En la segona part es presenta un procediment d'observació i intervenció orientat a la pràctica aplicada i que es recolza en nombrosos exemples presos de la pràctica professional dels autors. Orientat a educadors, terapeutes, docents, treballadors socials i tots els professionals implicats en la intervenció amb la infància.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 Obs (Browse shelf) Available 20150948

L'observació atenta de l'evolució dels nens suposa un temps d'atenció de comprensió cap a ells. És el temps que els podem oferir com a primera garantia d'una intervenció terapèutica rigurosa i conscient. ELs autors donen especificitat i contingut propi al treball de l'observació infantil, adquirint així sentit ple com a origen de línies d'intervenció terapèutica, educativa i rehabilitadora. En la primera part s'estudia l'etapa evolutiva inicial del nen. En la segona part es presenta un procediment d'observació i intervenció orientat a la pràctica aplicada i que es recolza en nombrosos exemples presos de la pràctica professional dels autors. Orientat a educadors, terapeutes, docents, treballadors socials i tots els professionals implicats en la intervenció amb la infància.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha