Normal view MARC view ISBD view

Una Oportunitat per a la coeducació les relacions entre famílies i escoles Rambla, Xavier ; Tomé, Amparo

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Quaderns per a la coeducació 14.Publisher: Bellaterra Institut de Ciències de l'Educació de la UAB 1999Description: 78 p.Subject(s): Coeducació | Dones | Educació afectiva | Educació del consumidor | Educació sexual | Família | Igualtat d'oportunitats | Joguines | Professors | Relació família escola | SexismeSummary: Aquest quadern presenta una metodologia de treball pensada per a promoure una col·laboració de les famílies i de les escoles al llarg de l'eix transversal de la 'igualtat d'oportunitats'. Aquesta metodologia ha estat dissenyada i assajada durant el curs 1996-97 a diverses escoles de primària situades a les províncies de Barcelona, Ciudad Real i Madrid. El mètode proposat per promoure la participació familiar a les escoles parteix de reconèixer el coneixement domèstic que les mares i els pares utilitzen per a educar a casa. Combinant aquest coneixement amb la conscienciació del professorat, el mètode pretén promoure aquesta participació i, alhora, consolidar la pedagogia coeducativa.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 24 Opo (Browse shelf) Available 3186

Aquest quadern presenta una metodologia de treball pensada per a promoure una col·laboració de les famílies i de les escoles al llarg de l'eix transversal de la 'igualtat d'oportunitats'. Aquesta metodologia ha estat dissenyada i assajada durant el curs 1996-97 a diverses escoles de primària situades a les províncies de Barcelona, Ciudad Real i Madrid. El mètode proposat per promoure la participació familiar a les escoles parteix de reconèixer el coneixement domèstic que les mares i els pares utilitzen per a educar a casa. Combinant aquest coneixement amb la conscienciació del professorat, el mètode pretén promoure aquesta participació i, alhora, consolidar la pedagogia coeducativa.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha