Normal view MARC view ISBD view

La Organización escolar práctica y fundamentos Antúnez, Serafí ; Gairín Sallán, Joaquín

Contributor(s): Projecte curricular de centre (PCC) | Zona Escola Rural (ZER).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Serie pedagogía 104.Publisher: Barcelona Graó 1999Edition: 4a ed.Description: 282 p.ISBN: 84-7827-142-2.Subject(s): Agrupament | Alumnes | Atenció a la diversitat | Bilingüisme | Crèdits (Ensenyament) | Currículum vitae | Direcció de centres d'ensenyament | Edificis escolars | Educació infantil | Educació primària | Educació secundària obligatòria | Integració social | Gestió escoSummary: L'estudi de l'educació escolar ha de realitzar-se tenint en compte el marc institucional en el que es desenvolupa i no únicament fent èmfasi en l'anàlisi dels processos didàctics. La influència de les variables organitzatives és determinant. A aquest interès per considerar les variables organitzatives està contribuint també la progressiva autonomia que els centres van aconseguint a poc a poc i la preocupació perquè cadascú sigui capaç d'identificar-se amb un projecte d'actuació. El llibre presenta una amplia visió dels temes organitzatius que són de major preocupació en aquests moments per les persones interessades en l'estudi de l'educació escolar. Recull textos de fonamentació teòrica, experiències de centres escolars i propostes de treball per desenvolupar les pròpies anàlisis i aplicacions. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Org (Browse shelf) Available 20150957

L'estudi de l'educació escolar ha de realitzar-se tenint en compte el marc institucional en el que es desenvolupa i no únicament fent èmfasi en l'anàlisi dels processos didàctics. La influència de les variables organitzatives és determinant. A aquest interès per considerar les variables organitzatives està contribuint també la progressiva autonomia que els centres van aconseguint a poc a poc i la preocupació perquè cadascú sigui capaç d'identificar-se amb un projecte d'actuació. El llibre presenta una amplia visió dels temes organitzatius que són de major preocupació en aquests moments per les persones interessades en l'estudi de l'educació escolar. Recull textos de fonamentació teòrica, experiències de centres escolars i propostes de treball per desenvolupar les pròpies anàlisis i aplicacions. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha