Normal view MARC view ISBD view

Orientación para la transición de la escuela a la vida activa una metodología de intervención desde el modelo de activación del desarrollo vocacional y personal Romero Rodríguez, Soledad

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Laertes 93.Publisher: Barcelona Laertes 1999Description: 164 p.ISBN: 84-7584-406-5.Subject(s): Currículum vitae | Desenvolupament de la personalitat | Ensenyament tècnic | Experiències educatives | Identitat | Integració laboral | Material didàctic | Mercat de treball | Motivació en l'educació | Ocupació | Orientació escolar | Participació escolar | PedagogSummary: Aquest treball es presenta com producte del treball de reflexió i investigació de l'autora com a conseqüència de la seva experiència com a orientadora i com a professora universitària. En una situació laboral i social caracteritzada pels constants canvis i la incertesa es fa necessari facilitar en els adolescents el desenvolupament de coneixements, habilitats i actituds que els ajudin a prendre decisions. Es presenta també de forma detallada el model d'Activació del Desenvolupament Vocacional i Personal (ADVP) de Pelletier, de ampla difusió en els països d'arrels franceses i en el qual es planteja una metodologia pràctica d'intervenció per dissenyar i desenvolupar programes educatius d'orientació professional que es puguin integrar en el currículum escolar o en qualsevol institució no formal.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Ori (Browse shelf) Available 3233

Aquest treball es presenta com producte del treball de reflexió i investigació de l'autora com a conseqüència de la seva experiència com a orientadora i com a professora universitària. En una situació laboral i social caracteritzada pels constants canvis i la incertesa es fa necessari facilitar en els adolescents el desenvolupament de coneixements, habilitats i actituds que els ajudin a prendre decisions. Es presenta també de forma detallada el model d'Activació del Desenvolupament Vocacional i Personal (ADVP) de Pelletier, de ampla difusió en els països d'arrels franceses i en el qual es planteja una metodologia pràctica d'intervenció per dissenyar i desenvolupar programes educatius d'orientació professional que es puguin integrar en el currículum escolar o en qualsevol institució no formal.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha