Normal view MARC view ISBD view

Pedagogia de l'autonomia Freire, Paulo

Contributor(s): Freire, Paulo.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca Paulo Freire 1.Publisher: Xàtva Edicions del Crec ; Denes 2003Description: 109 p.ISBN: 84-932699-4-8.Subject(s): Afectivitat | Autoestima | Autonomia (Ensenyament) | Autoritat | Competències bàsiques | Aprenentatge | Comunicació | Comunitats d'aprenentatge | Coneixement | Diàleg | Discriminació en l'educació | Discriminació | Dret social | Drets humans | Educació inclusiva | EmocionsSummary: És l’últim treball de Paulo Freire abans de morir, i en ell deixa unes propostes educatives, en la línia iniciada amb ‘Pedagogia de l’esperança’ i ‘Cartes a qui pretén ensenyar’. Estructura les seves teories al voltant d’aquests capítols: no hi ha docència sense discència, és a dir, ensenyar exigeix rigor metòdic, investigació, respecte al saber dels alumnes, rebuig a qualsevol forma de discriminació, etc.; ensenyar no és transferir coneixement, és a dir, ensenyar exigeix respecte a l'alumne, humilitat, tolerància, lluita pels drets dels mestres, conèixer la realitat, els canvis, etc., i ensenyar és una especificitat humana, és a dir, ensenyar exigeix seguretat, competència professional, compromís, disponibilitat per al diàleg, estimar els alumnes, etc. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Ped (Browse shelf) Available 20150986

És l’últim treball de Paulo Freire abans de morir, i en ell deixa unes propostes educatives, en la línia iniciada amb ‘Pedagogia de l’esperança’ i ‘Cartes a qui pretén ensenyar’. Estructura les seves teories al voltant d’aquests capítols: no hi ha docència sense discència, és a dir, ensenyar exigeix rigor metòdic, investigació, respecte al saber dels alumnes, rebuig a qualsevol forma de discriminació, etc.; ensenyar no és transferir coneixement, és a dir, ensenyar exigeix respecte a l'alumne, humilitat, tolerància, lluita pels drets dels mestres, conèixer la realitat, els canvis, etc., i ensenyar és una especificitat humana, és a dir, ensenyar exigeix seguretat, competència professional, compromís, disponibilitat per al diàleg, estimar els alumnes, etc. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha