Normal view MARC view ISBD view

Pedagogia del grup i del projecte una aproximació a l'obra de Joaquim M. Franch i Batlle Trilla Bernet, Jaume

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Vic Eumo 2000Description: 368 p.Subject(s): Educació i lleure | Formació del professorat | Classe (Ensenyament) | Història de l'educació | Intervenció educativa | Lleure | Pedagogia | Premis | Professors | Recursos educatius | Teoria de l'educació | Treball en equipSummary: Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que, com a pedagog, va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. I això, malgrat que la vida li va donar molt poc temps per poder-ho demostrar. La seva aportació és consistent tant en el terreny de l'acció com en el de la reflexió, tant pel ue fa a pedagogia escolar com en relació amb l'educació en el lleure. Aquest llibre vol presentar ordenats, interpretats i valorats els continguts de l'aportació d'aquest gran pedagog. I també pretén mostrar que, en molt bona mesura, resulten encara plenament vigents per anar construint la pedagogia per al segle XXI.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 24 Ped (Browse shelf) Available 20150987

Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que, com a pedagog, va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. I això, malgrat que la vida li va donar molt poc temps per poder-ho demostrar. La seva aportació és consistent tant en el terreny de l'acció com en el de la reflexió, tant pel ue fa a pedagogia escolar com en relació amb l'educació en el lleure. Aquest llibre vol presentar ordenats, interpretats i valorats els continguts de l'aportació d'aquest gran pedagog. I també pretén mostrar que, en molt bona mesura, resulten encara plenament vigents per anar construint la pedagogia per al segle XXI.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha