Normal view MARC view ISBD view

Pequeños, pero valientes Heesen, Berrie

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Micro-macro referencias 2.Publisher: Barcelona Graó 2004Description: 119 p.ISBN: 84-7827-337-9.Subject(s): Alumnes | Aprenentatge | Comunicació | Convivència | Cooperació | Currículum vitae | Diàleg | Educació primària | Emocions | Experiències educatives | Filosofia | Innovació educativa | Participació escolarSummary: Es tracta d'un compendi d'històries breus plenes de bon humor i de vivències intel·lectuals, escrites per despertar i cultivar en els nens l'interès pel raonament i la conversació. L'autor, que va formar part del moviment internacional 'Filosofia per a nens', estava convençut de què es pot aprendre a pensar com s'aprèn a jugar i que quant més aviat es comenci, millor. Va ser el creador del diari '100', que volia compartir les preguntes i vivències d'alumnes de primària de tot el món. Ja han arribat al número 10. La revista Aula de innovación educativa, va dedicar un número monogràfic a aquest diari, en el seu número 110, de març del 2002, per iniciativa del grup IREF del Centre català de Filosofia per a nens: www.grupiref.org. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Peq (Browse shelf) Available 3336

Es tracta d'un compendi d'històries breus plenes de bon humor i de vivències intel·lectuals, escrites per despertar i cultivar en els nens l'interès pel raonament i la conversació. L'autor, que va formar part del moviment internacional 'Filosofia per a nens', estava convençut de què es pot aprendre a pensar com s'aprèn a jugar i que quant més aviat es comenci, millor. Va ser el creador del diari '100', que volia compartir les preguntes i vivències d'alumnes de primària de tot el món. Ja han arribat al número 10. La revista Aula de innovación educativa, va dedicar un número monogràfic a aquest diari, en el seu número 110, de març del 2002, per iniciativa del grup IREF del Centre català de Filosofia per a nens: www.grupiref.org. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha