Normal view MARC view ISBD view

El Perfume de la maestra en los laboratorios de la vida cotidiana Diotima ; Eccelli, Adelina

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Icaria antrazyt 186. Mujeres, voces y propuestas.Publisher: Barcelona Icaria 2002Description: 186 p. 24 cm.ISBN: 84-7426-607-6.Subject(s): Associacionisme | Dones | Educació afectiva | Educació emocional | Emocions | Filosofia | Investigació | Llibertat | Llibertat d'expressió | Mestres | Professors | | Teoria de l'educació | Educació en valorsSummary: Les dones més que els homes, han mostrat històricament el desig d’establir una relació vital amb les coses que fan i amb el saber que reben. Per no perdre aquest contacte han renunciat a l’abstracció pura i ales veritats universals, així com al poder que aquestes comporten. El llibre és fruit d’un seminari que va plantejar aquestes qüestions, organitzat per Diotima, una comunitat filosòfica femenina que va néixer al voltant de la Universitat de Verona en 1984. Està escrit per moltes dones, amb estudis o no però interessades en la filosofia i la fidelitat a una visió pròpia de les coses.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 396 Dio (Browse shelf) Available 20150992

Les dones més que els homes, han mostrat històricament el desig d’establir una relació vital amb les coses que fan i amb el saber que reben. Per no perdre aquest contacte han renunciat a l’abstracció pura i ales veritats universals, així com al poder que aquestes comporten. El llibre és fruit d’un seminari que va plantejar aquestes qüestions, organitzat per Diotima, una comunitat filosòfica femenina que va néixer al voltant de la Universitat de Verona en 1984. Està escrit per moltes dones, amb estudis o no però interessades en la filosofia i la fidelitat a una visió pròpia de les coses.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha