Normal view MARC view ISBD view

Placer y ternura en la educación hacia una sociedad aprendiente Assman, Hugo

By: Assman, Hugo.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Narcea 2002Description: 234 p.ISBN: 84-2771-391-6.Subject(s): Aprenentatge | Filosofia de l'educació | Jornada escolar | Sociologia de l’educació | Tecnologia de la informacióSummary: En el context d'una societat canviant amb els descobriments biocientífics i tecnològics, els fruits de l'educació no es poden resumir ja en coneixements acumulats sinó que l'educació ha de preocupar-se de propiciar ecologies cognitives que facilitin experiències d'aprenentatge i possibilitin la competència de cada persona i de la societat mateixa per a seguiraprenent. S'analitza la societat del coneixement, el concepte d'educar, la unificació de la instrucció i la creativitat, l'aprenentatge com a propietat aplicable a l'autoorganització de la vida, la sociologia de l'aprenentatge, formes d'aprendre i formes de pensar, la unió de la pedagogia i de les ciències de la vida i els ritmes temporals i els escolars. Pròleg de Leonardo Boff.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Pla (Browse shelf) Available 3395

Inclou bibliografia.

En el context d'una societat canviant amb els descobriments biocientífics i tecnològics, els fruits de l'educació no es poden resumir ja en coneixements acumulats sinó que l'educació ha de preocupar-se de propiciar ecologies cognitives que facilitin experiències d'aprenentatge i possibilitin la competència de cada persona i de la societat mateixa per a seguiraprenent. S'analitza la societat del coneixement, el concepte d'educar, la unificació de la instrucció i la creativitat, l'aprenentatge com a propietat aplicable a l'autoorganització de la vida, la sociologia de l'aprenentatge, formes d'aprendre i formes de pensar, la unió de la pedagogia i de les ciències de la vida i els ritmes temporals i els escolars. Pròleg de Leonardo Boff.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha