Normal view MARC view ISBD view

Política educativa i igualtat d'oportunitats prioritats i propostes Bonal Sarró, Xavier (coord.) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Ferrer Julià, Ferran (coord.)

By: Bonal Sarró, Xavier.
Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Polítiques 42.Publisher: Barcelona Mediterrània; Fundació Jaume Bofill 2004Description: 288 p. 24 cm.ISBN: 84-8334-589-7.Subject(s): Absentisme escolar | Adaptació curricular | Adaptació escolar | Associacionisme | Conflictes socials | Conflictivitat escolar | Currículum vitae | Economia | Educació compensatòria | Educació inclusiva | Educació especial | Educació intercultural | Educació en valorsSummary: Les prioritats i propostes que presenta l'obra són el resultat del procés de reflexió i dabat d'un grup de professionals de diferents àmbits educatius. La idea clau és què cal fer per construir un sistema educatiu de qualitat que tingui com objectiu prioritari la igualtat d'oportunitats. El llibre també recull els textos dels experts que orienten i proporcionen dades actualitzades sobre les diverents vessants que configuren les grans reptes i preocupacions en l'ensenyament d'avui dia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Pol (Browse shelf) Available 3432

Les prioritats i propostes que presenta l'obra són el resultat del procés de reflexió i dabat d'un grup de professionals de diferents àmbits educatius. La idea clau és què cal fer per construir un sistema educatiu de qualitat que tingui com objectiu prioritari la igualtat d'oportunitats. El llibre també recull els textos dels experts que orienten i proporcionen dades actualitzades sobre les diverents vessants que configuren les grans reptes i preocupacions en l'ensenyament d'avui dia.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha