Normal view MARC view ISBD view

Projectes educatius de ciutat : un procés permanent. Revisió metodològica 2008 / Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació (coord) ; Institut de Govern i Polítiques Públiques. IGOP-UAB ; J. Subirats (dir.)

By: Barcelona Diputació Àrea d'Educació.
Contributor(s): Subirats, Joan [dir] | Projecte Educatiu de Ciutat | Institut de Govern i Polítiques públiques (IGOP).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Documents de Treball. Sèrie educació 5.Publisher: Barcelona Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació 2009Description: 100 p.ISBN: 978-84-9803-343-4.Subject(s): Projecte Educatiu de Ciutat | Activitats educatives | Ciutat educadora | Política educativaSummary: A partir de l'experiència acumulada durant anys, la present publicació representa la revisió metodològica feta per la Diputació de Barcelona el setembre de 2005. El treball neix amb la voluntat d'afavorir la consolidació dels projectes educatius de ciutat, perquè és manté vigent la idea que el desenvolupament econòmic i social d'una comunitat no és possible sense la contribució de l'educació i sense la participació de tothom. Així doncs, el principal objectiu d'aquesta publicació és analitzar la rica experiència acumulada pels municipis que han dut a terme un PEC durant els darrers quatre anys, per mirar de detectar les dificultats i els desajustos més freqüents amb què s'han trobat i deduir també quins han estat els principals factors d'èxit. Tot i això, aquesta revisió només té el propòsit de ser una referència metodològica, a fi que cada territori pugui aplicar-la en funció de la seva realitat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

A partir de l'experiència acumulada durant anys, la present publicació representa la revisió metodològica feta per la Diputació de Barcelona el setembre de 2005. El treball neix amb la voluntat d'afavorir la consolidació dels projectes educatius de ciutat, perquè és manté vigent la idea que el desenvolupament econòmic i social d'una comunitat no és possible sense la contribució de l'educació i sense la participació de tothom. Així doncs, el principal objectiu d'aquesta publicació és analitzar la rica experiència acumulada pels municipis que han dut a terme un PEC durant els darrers quatre anys, per mirar de detectar les dificultats i els desajustos més freqüents amb què s'han trobat i deduir també quins han estat els principals factors d'èxit. Tot i això, aquesta revisió només té el propòsit de ser una referència metodològica, a fi que cada territori pugui aplicar-la en funció de la seva realitat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha