Normal view MARC view ISBD view

Proyecto curricular de educación infantil en un centro de educación especial Costales, M.

By: Costales, M.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Educación al día. Educación especial.Publisher: Madrid Escuela española 1997Description: 93 p.Subject(s): Autonomia (Ensenyament) | Avaluació de l'Educació | Currículum vitae | Educació especial | Educació infantil | Identitat | Mètodes educatius | Relació família escola | Tutors i tutoria (Educació)Summary: Aquest llibre presenta la dificultat d'equilibrar les prescripcions i orientacions que es plantegen en el currículum oficial amb les característiques dels alumnes que tenen necessitats educatives especials. Els autors del present llibre han elaborat un projecte curricular buscant l'equilibri entre el currículum oficial i les necessitats educatives especials. L'objectiu és que serveixi d'ajut a tots els professionals que tenen a les seves mans l'educació de nens amb dificultats educatives especials, segurs de poder aportar una experiència per millorar a adaptar el currículum a les necessitats de cada centre.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Pro (Browse shelf) Available 3642

Aquest llibre presenta la dificultat d'equilibrar les prescripcions i orientacions que es plantegen en el currículum oficial amb les característiques dels alumnes que tenen necessitats educatives especials. Els autors del present llibre han elaborat un projecte curricular buscant l'equilibri entre el currículum oficial i les necessitats educatives especials. L'objectiu és que serveixi d'ajut a tots els professionals que tenen a les seves mans l'educació de nens amb dificultats educatives especials, segurs de poder aportar una experiència per millorar a adaptar el currículum a les necessitats de cada centre.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha