Normal view MARC view ISBD view

Quan dues intel·ligències es troben : infants i ordinadors experiència sobre l'ús dels ordinadors dut a terme a les escoles bressol de Reggio Emilia Immovilli, G.

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 10.Publisher: Barcelona A.A.P.S.A. Rosa Sensat 1989Description: 47 p.Subject(s): Educació infantil | Educació internacional | Escoles bressol | Informàtica educativa | Tecnologia de la informacióSummary: Vet aquí un llibre que ens parla d'una experiència sobre l'ús dels ordinadors duta a terme als parvularis de Reggio Emilia. Escrit per la gent que va dur a terme aquesta interessant tasca. Aquest treball és una prova evident de com és possible i necessari combinar pràctica educativa i reflexió. És enriquidor el treball interdisciplinari entre gent que pertany a camps d'estudi diferents (en aquest cas, educadors dels petits informàtics). És bo il·lusionar-se i iniciar projectes que acompleixin la doble finalitat de beneficiar els infants que s'han d'ajudar i recerca sobre el medi que els és habitual i conegut.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 20 Qua (Browse shelf) Available 20151042

Vet aquí un llibre que ens parla d'una experiència sobre l'ús dels ordinadors duta a terme als parvularis de Reggio Emilia. Escrit per la gent que va dur a terme aquesta interessant tasca. Aquest treball és una prova evident de com és possible i necessari combinar pràctica educativa i reflexió. És enriquidor el treball interdisciplinari entre gent que pertany a camps d'estudi diferents (en aquest cas, educadors dels petits informàtics). És bo il·lusionar-se i iniciar projectes que acompleixin la doble finalitat de beneficiar els infants que s'han d'ajudar i recerca sobre el medi que els és habitual i conegut.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha