Normal view MARC view ISBD view

Reflexions generals sobre l'educació i les seves tensions Soler Roca, Miquel

Contributor(s): UNESCO.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Lleida Pagès 2004Description: 62 p.ISBN: 84-9743-106-5.Subject(s): Autonomia (Ensenyament) | Dret a l'educació | Educadors | Política educativa | Recursos educatius | Sistema educatiu | Teoria de l'educació | Transversalitat | Educació en valorsSummary: Reflexió sobre diferents aspectes entorn el fet educatiu: la seva naturalesa, la historicitat, la politicitat, l’autonomia, l’educació en valors, els recursos educatius, els temes transversals i l’educador. L'autor exercí la docència en zones rurals de l'Uruguai i membre de la comissió redactora dels programes d'estudi per a les escoles rurals d'aquest país. Després va treballar com a especialista assessor de la Unesco en matèria d'educació rural i educació d'adults i alfabetització. Relacionat sempre amb la realitat educativa d'Amèrica Llatina és membre de diverses ONG catalanes relacionades amb l'educació. (Autor/MG)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Ref (Browse shelf) Available 20151064

Reflexió sobre diferents aspectes entorn el fet educatiu: la seva naturalesa, la historicitat, la politicitat, l’autonomia, l’educació en valors, els recursos educatius, els temes transversals i l’educador. L'autor exercí la docència en zones rurals de l'Uruguai i membre de la comissió redactora dels programes d'estudi per a les escoles rurals d'aquest país. Després va treballar com a especialista assessor de la Unesco en matèria d'educació rural i educació d'adults i alfabetització. Relacionat sempre amb la realitat educativa d'Amèrica Llatina és membre de diverses ONG catalanes relacionades amb l'educació. (Autor/MG)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha