Normal view MARC view ISBD view

La Reforma de la reforma ¿qué calidad, para quiénes? Escudero Muñoz, Juan M.

By: Escudero Muñoz, Juan M.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Ariel 2002Description: 281 p.Subject(s): Marginació social | Política educativa | Qualitat de l'educació | Sistema educatiuSummary: Es fa una anàlisi detinguda sobre l'actual moment de reforma de la reforma. S'ofereixen diferents anàlisi i arguments en els que es sosté que pot ser excessivament simplista un balanç catastrofista, tampoc es fa un recolzament explícit. Es dona una perspectiva en la que es relaciona una part respectable del coneixement disponible sobre els canvis i reformes escolars en la situació actual. Es fa un repàs d'alguns dels fets actuals. Sobre la qualitat, convertit en referent de l'actual reforma de la reforma, s'ofereix una mirada distant i crítica. Es proposa un model de qualitat el nucli del qual gira al voltant dels imperatius socials i morals d'una bona educació democràtica i inclusiva.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Ref (Browse shelf) Available 20151066

Es fa una anàlisi detinguda sobre l'actual moment de reforma de la reforma. S'ofereixen diferents anàlisi i arguments en els que es sosté que pot ser excessivament simplista un balanç catastrofista, tampoc es fa un recolzament explícit. Es dona una perspectiva en la que es relaciona una part respectable del coneixement disponible sobre els canvis i reformes escolars en la situació actual. Es fa un repàs d'alguns dels fets actuals. Sobre la qualitat, convertit en referent de l'actual reforma de la reforma, s'ofereix una mirada distant i crítica. Es proposa un model de qualitat el nucli del qual gira al voltant dels imperatius socials i morals d'una bona educació democràtica i inclusiva.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha