Normal view MARC view ISBD view

Relaciones sociales y prevención de la inadaptación social y escolar Trianes Torres, María Victoria ; Morena Fernández, M. Luisa de la ; Muñoz Sánchez, Ángela María

Contributor(s): Morena Fernández, M. Luisa de la.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Psicología.Publisher: Archidona Aljibe 1999Description: 227 p.ISBN: 84-95212-19-6.Subject(s): Adaptació escolar | Adaptació social | Violència | Afectivitat | Marginació social | Adaptació escolar / Adaptació social | Intel·ligència emocional | Educació especial | Relacions humanes | Educació en valorsSummary: Aquesta obra ve a omplir un àrea tan important com la de l'Adaptació Escolar i Social dels alumnes. En ella es tracten tant els aspectes d'avaluació com d'intervenció, perseguint objectius de prevenció, i potenciant el procés de socialització, tant des de la perspectiva dels alumnes com des de la del context educatiu. S'espera que a partir d'aquestes idees, es comenci a les nostres escoles la revolució pendent sobre el desenvolupament emocional dels nostres alumnes, per què una institucióconcebuda per al desenvolupament personal dels seus usuaris, sàpiga prevenir a temps, i mai generar, desadaptacions socials o escolars que condicionin tot el desenvolupament posterior com a persones.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 32 Rel (Browse shelf) Available 20151068

Aquesta obra ve a omplir un àrea tan important com la de l'Adaptació Escolar i Social dels alumnes. En ella es tracten tant els aspectes d'avaluació com d'intervenció, perseguint objectius de prevenció, i potenciant el procés de socialització, tant des de la perspectiva dels alumnes com des de la del context educatiu. S'espera que a partir d'aquestes idees, es comenci a les nostres escoles la revolució pendent sobre el desenvolupament emocional dels nostres alumnes, per què una institucióconcebuda per al desenvolupament personal dels seus usuaris, sàpiga prevenir a temps, i mai generar, desadaptacions socials o escolars que condicionin tot el desenvolupament posterior com a persones.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha