Normal view MARC view ISBD view

Sistemas educativos, culturas escolares y reformas Viñao Frago, Antonio

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Razones y propuestas educativas 10.Publisher: Madrid Morata 2002Description: 127 p.ISBN: 84-7112-474-2.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Cultura | Currículum vitae | Escolarització | Marginació social | Formació del professorat | Innovació educativa | Itineraris educatius | Mestres | Educació especial | Gestió escolar | Política educativa | Professors | Reforma educativa | RendSummary: Habituats a que l'escolarització universal i llarga sigui una experiència natural per a nosaltres, és fàcil perdre de vista que això passa de manera artificial dins d'un sistema educatiu que té el poder de regular quins entren en ell, com ho fan, quins itineraris es preveuen per als diferents tipus d'alumnes, què s'espera d'ells o com han de treballar els professors. El discurs de l'autor d'aquesta obra es mou necessàriament en les fronteres borroses entre la història, la política educativa, l'organització de les institucions i les teories sobre el canvi en educació. Així es pot veure la continuïtat i la discontinuïtat entre les propostes que van donar forma al sistema educatiu heretat i les que avui s'apliquen en les reformes que volen donar-li altra direcció.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Sis (Browse shelf) Available 3995

Habituats a que l'escolarització universal i llarga sigui una experiència natural per a nosaltres, és fàcil perdre de vista que això passa de manera artificial dins d'un sistema educatiu que té el poder de regular quins entren en ell, com ho fan, quins itineraris es preveuen per als diferents tipus d'alumnes, què s'espera d'ells o com han de treballar els professors. El discurs de l'autor d'aquesta obra es mou necessàriament en les fronteres borroses entre la història, la política educativa, l'organització de les institucions i les teories sobre el canvi en educació. Així es pot veure la continuïtat i la discontinuïtat entre les propostes que van donar forma al sistema educatiu heretat i les que avui s'apliquen en les reformes que volen donar-li altra direcció.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha