Normal view MARC view ISBD view

El Trabajo en equipo del profesorado Bonals, Joan

By: Bonals, Joan.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula. Serie pedagogía 101.Publisher: Barcelona Graó 1996Description: 116 p.ISBN: 84-7827-134-1.Subject(s): Atenció a la diversitat | Dinàmica de grups | Mestres | Professors | Relació família escola | Treball en equipSummary: La docència implica en sí mateixa el treball en equip del professorat. La capacitat per a treballar en grup de manera operativa, i que les relacions interpersonals siguin gratificants i fructíferes, requereix la presa de consciència dels seus integrants, així com afrontar els possibles problemes que poden sorgir de manera metòdica, eficaç i positiva. El llibre, fruit de l'experiència de l'autor amb professorat de diversos nivells educatius, està organitzat en tres parts: la primera es centra en la millora de les relacions en els equips de treball. La segona inclou casos pràctics, com exemples d'intervenció en l'organització i en la dinàmica dels equips docents. L'última tracta entorn al paper dels assessors psicopedagògics en el temes considerats. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

La docència implica en sí mateixa el treball en equip del professorat. La capacitat per a treballar en grup de manera operativa, i que les relacions interpersonals siguin gratificants i fructíferes, requereix la presa de consciència dels seus integrants, així com afrontar els possibles problemes que poden sorgir de manera metòdica, eficaç i positiva. El llibre, fruit de l'experiència de l'autor amb professorat de diversos nivells educatius, està organitzat en tres parts: la primera es centra en la millora de les relacions en els equips de treball. La segona inclou casos pràctics, com exemples d'intervenció en l'organització i en la dinàmica dels equips docents. L'última tracta entorn al paper dels assessors psicopedagògics en el temes considerats. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha