Normal view MARC view ISBD view

Treballant como a educadora o educador social Sedó, Carles

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Alella Pleniluni 1999Description: 127 p.Subject(s): Animació sociocultural | Educació social | Educadors socials | Ensenyament universitariSummary: Aquesta publicació intenta recollir els coneixements que tenen les educadores i els educadors socials fruit de la pràctica o la seva reflexió. En aquest sentit l'autoria real d'aquest llibre pertany a totes les persones de qui l'autor ha pogut aprendre, compartir, conèixer, tant per haver compartit llocs de treball, com espais de supervisió i formació. Aquesta publicació intenta anar en la línia d'una formació útil per a la pràctica professional. Per si no us atreviu a llegir-lo, us hauré de dir que el llibre parla de professionals que treballen a partir del quotidià, que sedueixen i acullen, però per a estimular canvis en les persones, que parteixen de la idea que l'altre sempre té quelcom de positiu, que en lloc de derivar (enviar a la deriva) miren de fer treball conjunt amb altres, que no plantegen objectius finalistes sinó objectius de procés, que fins i tot saben que han d'avaluar ...
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 24 Tre (Browse shelf) Available 4216

Aquesta publicació intenta recollir els coneixements que tenen les educadores i els educadors socials fruit de la pràctica o la seva reflexió. En aquest sentit l'autoria real d'aquest llibre pertany a totes les persones de qui l'autor ha pogut aprendre, compartir, conèixer, tant per haver compartit llocs de treball, com espais de supervisió i formació. Aquesta publicació intenta anar en la línia d'una formació útil per a la pràctica professional. Per si no us atreviu a llegir-lo, us hauré de dir que el llibre parla de professionals que treballen a partir del quotidià, que sedueixen i acullen, però per a estimular canvis en les persones, que parteixen de la idea que l'altre sempre té quelcom de positiu, que en lloc de derivar (enviar a la deriva) miren de fer treball conjunt amb altres, que no plantegen objectius finalistes sinó objectius de procés, que fins i tot saben que han d'avaluar ...

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha