Normal view MARC view ISBD view

Trenta-tres contes Ros, Roser (ed.)

By: Ros, Roser.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 2-3.Publisher: Barcelona A.A.P.S.A Rosa Sensat 1986Description: 110 p. 22 cm.Subject(s): Contes | Educació infantil | Literatura | Mestres | Recursos educatiusSummary: La vivència comunicativa que l'entorn escolar oferix -especialment entre els 0 i 6 anys- és tan intensa per a qualsevol que l'hagi viscuda, que aboca inevitablement a la recerca de les unitats de comunicació del nostre ric patrimoni. Entre aquestes unitats, una de les que donen més joc a la pedagogia catalana, és la parla. Un conte és una unitat de comunicació privilegiada. Un conte tradicional o modern, col·lectiu o d'autor, és sempre una font de comunicació plaent, tant per al transmissor com per a l'oient. Voler escoltar i voler explicar: aquest voler identificar-se amb els sentiments o accions de la història que es narra, és un plaer gratificant.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 33 Tre (Browse shelf) Available 4219

La vivència comunicativa que l'entorn escolar oferix -especialment entre els 0 i 6 anys- és tan intensa per a qualsevol que l'hagi viscuda, que aboca inevitablement a la recerca de les unitats de comunicació del nostre ric patrimoni. Entre aquestes unitats, una de les que donen més joc a la pedagogia catalana, és la parla. Un conte és una unitat de comunicació privilegiada. Un conte tradicional o modern, col·lectiu o d'autor, és sempre una font de comunicació plaent, tant per al transmissor com per a l'oient. Voler escoltar i voler explicar: aquest voler identificar-se amb els sentiments o accions de la història que es narra, és un plaer gratificant.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha