Normal view MARC view ISBD view

Tutoria entre iguales : de la teoría a la práctica un método de aprendizaje cooperativo para la diversidad en secundaria Duran Gisbert, David ; Vidal, Vinyet

Contributor(s): Vidal, Vinyet | UNESCO.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Orientación y tutoria 193.Publisher: Barcelona Graó 2004Description: 189 p.ISBN: 84-7827-319-0.Subject(s): Alumnes | Aprenentatge | Aprenentatge cooperatiu | Atenció a la diversitat | Currículum vitae | Educació secundària obligatòria | Matèries (Ensenyament) | Tutors i tutoria (Educació)Summary: És un mètode d’aprenentatge, a través del qual un alumne aprèn ensenyant a un altre alumne. És una estratègia que aprofita pedagògicament les diferències entre alumnes i permet veure la diversitat com un recurs i no com un problema. Aquest sistema encara és poc conegut en el país, però és molt utilitzat en els sistemes educatius anglosaxons. Està considerat per la UNESCO i pels experts en educació com un mètode d’alta efectivitat, molt útil per atendre la diversitat i aconseguir un ensenyament de qualitat. Es donen les bases conceptuals de l'aprenentatge cooperatiu i la tutoria entre iguals. Interessant el qüestionari d'avaluació final de la matèria optativa 'Ensenyar i aprendre'. (Autor/OL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Tut (Browse shelf) Available 20151118

És un mètode d’aprenentatge, a través del qual un alumne aprèn ensenyant a un altre alumne. És una estratègia que aprofita pedagògicament les diferències entre alumnes i permet veure la diversitat com un recurs i no com un problema. Aquest sistema encara és poc conegut en el país, però és molt utilitzat en els sistemes educatius anglosaxons. Està considerat per la UNESCO i pels experts en educació com un mètode d’alta efectivitat, molt útil per atendre la diversitat i aconseguir un ensenyament de qualitat. Es donen les bases conceptuals de l'aprenentatge cooperatiu i la tutoria entre iguals. Interessant el qüestionari d'avaluació final de la matèria optativa 'Ensenyar i aprendre'. (Autor/OL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha