Normal view MARC view ISBD view

Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys Canals, Maria Antònia

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 35.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2000Description: 90 p.Subject(s): Educació infantil | MatemàticaSummary: La matemàtica en la vida quotidiana dels infants i els jocs matemàtics en el parvulari són els dos enfocaments del llibre que permeten conèixer, i sobre tot descobrir, a partir de les múltiples activitats possibles, els diversos conceptes matemàtics que els infants d'aquestes edats poden fer seus. L'autora mostra un infant capaç, ple de recursos i interessos per aprendre, un aprendre sobre el qual sempre queden interrogants, sobre el com aprèn, sobre de què o de qui aprèn. Un mestre també capaç d'escoltar l'infant, de descobrir en la seva acció tot allò que permet donar entitat i sentit al procés de construcció d'aprenentatges, en aquest context d'aprenentatges matemàtics. És un llibre profund i planer alhora, com el pensament de l'autora, una mestra de mestres, que combina de manera excepcional la seva formació en ciències exactes amb una pedagogia capaç de recollir el millor de la tradició per projectar-ho.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Viu (Browse shelf) Available 20151139

La matemàtica en la vida quotidiana dels infants i els jocs matemàtics en el parvulari són els dos enfocaments del llibre que permeten conèixer, i sobre tot descobrir, a partir de les múltiples activitats possibles, els diversos conceptes matemàtics que els infants d'aquestes edats poden fer seus. L'autora mostra un infant capaç, ple de recursos i interessos per aprendre, un aprendre sobre el qual sempre queden interrogants, sobre el com aprèn, sobre de què o de qui aprèn. Un mestre també capaç d'escoltar l'infant, de descobrir en la seva acció tot allò que permet donar entitat i sentit al procés de construcció d'aprenentatges, en aquest context d'aprenentatges matemàtics. És un llibre profund i planer alhora, com el pensament de l'autora, una mestra de mestres, que combina de manera excepcional la seva formació en ciències exactes amb una pedagogia capaç de recollir el millor de la tradició per projectar-ho.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha