Normal view MARC view ISBD view

Los proyectos intrerdisciplinarios 8 ideas clave Majó Masferrer, Francesca ; Baqueró Alós, Montserrat

By: Majó Masferrer, Francesca.
Contributor(s): Baqueró Alós, Montserrat.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Graó 2014Description: 176 p.ISBN: 978-84-9980-550-4.Subject(s): Interdisciplinarietat | Mètodes educatius | ProjectesSummary: Aproximació rigorosa al tema dels projectes de treball entesos com una metodologia globalitzadora que integra els aprenentatges escolars en l'entorn real de l'alumnat i del professorat. Es donen pistes per entendre com, aquesta manera de fer, fomenta la responsabilitat dels estudiants en la mesura en que els implica. Les vuit idees clau que es presenten ajuden a respondre les qüestions següents: quines han de ser les etapes i fases d'un projecte interdisciplinari; com han d'organitzar-se els continguts i les activitats d'un projecte interdisciplinar; de quina manera poden evaluar-se els projectes interdisciplinars; què apren el'alumnat en un projecte interdisciplinar; com s'ha de gestionar i tractar la informació durant el desenvolupament d'un projecte interdisciplinar; quins elements didàctics faciliten aprenentatges de qualitat en un projecte interdisciplinari.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 371.3 Maj (Browse shelf) Available

Aproximació rigorosa al tema dels projectes de treball entesos com una metodologia globalitzadora que integra els aprenentatges escolars en l'entorn real de l'alumnat i del professorat. Es donen pistes per entendre com, aquesta manera de fer, fomenta la responsabilitat dels estudiants en la mesura en que els implica. Les vuit idees clau que es presenten ajuden a respondre les qüestions següents: quines han de ser les etapes i fases d'un projecte interdisciplinari; com han d'organitzar-se els continguts i les activitats d'un projecte interdisciplinar; de quina manera poden evaluar-se els projectes interdisciplinars; què apren el'alumnat en un projecte interdisciplinar; com s'ha de gestionar i tractar la informació durant el desenvolupament d'un projecte interdisciplinar; quins elements didàctics faciliten aprenentatges de qualitat en un projecte interdisciplinari.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha