Normal view MARC view ISBD view

Enseñar la competencia oral en clase : 10 ideas clave aprender a hablar en público Vilà Santasusana, Montserrat ; Castellà, Josep M.

Contributor(s): Castellà, Josep M.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Graó 2014Description: 212 p.ISBN: 978-84-9980-544-3.Subject(s): Classe (Ensenyament) | Comunicació oral | EducacióSummary: Recull de reflexions, propostes i recursos didàctics concrets per al docent. Les deu idees clau plantejades ajuden a respondre les següents qüestions: per què està comunment accepta que parlar en públic és una activitat social i laboral important i, en canvi, no s'ensenya a les escoles i instituts; per què l a llengüa oral no es converteix en un focus d'aprenentatge en si mateixa; per què els principals problemes per parlar en públic són l'emotivitat i els nervis i, quin és el paper comunicatiu de la personalitat, el gest i la mirada; com es pt ensenyar el discurs oral formal en públic més enllà de la visió que contempla el desenvolupament de l'oralitat formal com quelcom bnatural que depèn del talent innat de cada pesona; en què consisteix l'explicació oral, quines són les seves característiques i amb quin tipus de seqüències didàctiques i activitats pot ensenyarse; com pot eitar-se la repetició i la monotonia limitades als exercicis tòpics de l'exposició i el debat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 371.3 Vil (Browse shelf) Available

Recull de reflexions, propostes i recursos didàctics concrets per al docent. Les deu idees clau plantejades ajuden a respondre les següents qüestions: per què està comunment accepta que parlar en públic és una activitat social i laboral important i, en canvi, no s'ensenya a les escoles i instituts; per què l a llengüa oral no es converteix en un focus d'aprenentatge en si mateixa; per què els principals problemes per parlar en públic són l'emotivitat i els nervis i, quin és el paper comunicatiu de la personalitat, el gest i la mirada; com es pt ensenyar el discurs oral formal en públic més enllà de la visió que contempla el desenvolupament de l'oralitat formal com quelcom bnatural que depèn del talent innat de cada pesona; en què consisteix l'explicació oral, quines són les seves característiques i amb quin tipus de seqüències didàctiques i activitats pot ensenyarse; com pot eitar-se la repetició i la monotonia limitades als exercicis tòpics de l'exposició i el debat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha