Normal view MARC view ISBD view

Neoliberalismo, educación y género análisis crítico de la reforma educativa española Rodríguez, Encarna

By: Rodríguez, Encarna.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Genealogía del poder 34.Publisher: Madrid Ediciones de la Piqueta 2001Description: 252 p.ISBN: 84-7731-379-2.Subject(s): Educació | Feminisme | Reforma educativa | EspanyaSummary: L'autora, servint-se del concepte de governabilitat -segons Michael Foucault- explica com l'aposta per les pedagogíes psicològiques del currículum oficial serví per a promoure i legitimar en l'escola el jo empresarial, una noció d'individu impregnada de la racionalitat neolliberal imperant a Occident.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 37:396 Rod (Browse shelf) Available

L'autora, servint-se del concepte de governabilitat -segons Michael Foucault- explica com l'aposta per les pedagogíes psicològiques del currículum oficial serví per a promoure i legitimar en l'escola el jo empresarial, una noció d'individu impregnada de la racionalitat neolliberal imperant a Occident.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha