Normal view MARC view ISBD view

Apropem-nos a la cultura del Magreb recull d'informació i suggeriments per a la integració dels infants magrebins a l'escola Piñero, Tonyi

By: Piñero, Tonyi.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Montornès del Vallès Regidoria d'Ensenyament, Ajuntament de Montornès del Vallès [2003?]Description: [20] p. il. col. 20 cm.Subject(s): Guies | Immigrants | Integració escolar | Magribins | Barcelona (Província) | Montornès del VallèsSummary: Sumari: 1. Introducció 2. La cultura musulmana 3. La religió 4. Les festes 5. L'àrab i l'aprenentatge de la llengua ctalana 6. Acollida del nen nou al centre escolar 7. Materials interessants 8. Bibliografia Resum: Aquest document, escrit des de l'òptica d'un docent d'incorporació tardana, es presenta com una eina d'utilitat envers totes aquelles persones que , directament o indirectament, es troben involucrades en la tasca de la integració escolar de nens magrebins. La finalitat d'aquest recull d'informació és, per tant, servir de guia metodològica i conductual envers el nouvingut magrebí d'acord all context cultural, religiós, folklòric i llingüístic que l'envolta.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Obres de referència Obres de referència Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-EC/0017 (Browse shelf) Available 3733

Títol estret de la coberta. - Menció de responsabilitat estreta de la contracoberta. - Bibliografía: p. [20]. - Inclou materials per a l'aprenentatge de la llengua àrab: p. [20].

Sumari: 1. Introducció 2. La cultura musulmana 3. La religió 4. Les festes 5. L'àrab i l'aprenentatge de la llengua ctalana 6. Acollida del nen nou al centre escolar 7. Materials interessants 8. Bibliografia Resum: Aquest document, escrit des de l'òptica d'un docent d'incorporació tardana, es presenta com una eina d'utilitat envers totes aquelles persones que , directament o indirectament, es troben involucrades en la tasca de la integració escolar de nens magrebins. La finalitat d'aquest recull d'informació és, per tant, servir de guia metodològica i conductual envers el nouvingut magrebí d'acord all context cultural, religiós, folklòric i llingüístic que l'envolta.

Idioma: Català

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha