Normal view MARC view ISBD view

Diccionario Akal de Pedagogía Schaub, Horst. ; Zenke, Karl G.

By: Schaub, Horst.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Akal. Diccionarios 30.Publisher: Tres Cantos Akal 2001Description: 200 p.ISBN: 84-460-1144-1.Subject(s): Psicologia de l'educació | Sociologia de l’educacióGenre/Form: Enciclopèdies i diccionarisSummary: La pedagogia és una disciplina independent des de fa més de dos segles, el desenvolupament de la qual va estretament unit a qüestions socials, polítiques, econòmiques i filosòfiques. Com en tota ciència, ha sorgit tot un vocabulari especialitzat. Aquest diccionari de pedagogia recull més de 1000 entrades específiques, de les s'explica tant l'enfocament pràctic com el teòric, les corrents educatives i de formació i els camps principals d'investigació. Donat que l'actual pedagogia presenta una orientació interdisciplinària, el diccionari recull els conceptes fonamentals de ciències afins com la psicologia i la sociologia. Inclou també dades biogràfiques i bibliografia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Obres de referència Obres de referència Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 40 Dic (Browse shelf) Available 1088

La pedagogia és una disciplina independent des de fa més de dos segles, el desenvolupament de la qual va estretament unit a qüestions socials, polítiques, econòmiques i filosòfiques. Com en tota ciència, ha sorgit tot un vocabulari especialitzat. Aquest diccionari de pedagogia recull més de 1000 entrades específiques, de les s'explica tant l'enfocament pràctic com el teòric, les corrents educatives i de formació i els camps principals d'investigació. Donat que l'actual pedagogia presenta una orientació interdisciplinària, el diccionari recull els conceptes fonamentals de ciències afins com la psicologia i la sociologia. Inclou també dades biogràfiques i bibliografia.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha