Normal view MARC view ISBD view

La formación "on-line" : una mirada integral sobre el "e-learning, b-learning" / Gregorio Casamayor (coord.) ; Miguel Alós ... [et al.]

Contributor(s): Casamayor, Gregorio, 1955- | Alós, Miguel.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Crítica y fundamentos 22.Publisher: Barcelona Graó 2008Edition: 1ª ed.Description: 238 p. il. 24 cm.ISBN: 9788478276561.Subject(s): Internet | Ensenyament assistit per ordinador | Ensenyament a distància
Contents:
El llibre pretén convertir-se en un instrument per als professionals i les organitzacions que volen analitzar i aprofundir en les possibilitats d'aquesta modalitat formativa que anomenem "formació on-line". Organitzar una oferta formativa d'aquestes caracterñistiques, per un abanda oberta al públic i per altra, disenyada a la mesura de les organitzacions, suposa la presa de decisions sobre multitud d'aspectes vinculats a la impartició, implica la creació i la coordinació d'equips multiprofessionals i la generació de processos i circuits interns que sistematitzin aquesta presa de decisions.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 371.3 Cas (Browse shelf) Available

Bibliografía: p.[237]-238

El llibre pretén convertir-se en un instrument per als professionals i les organitzacions que volen analitzar i aprofundir en les possibilitats d'aquesta modalitat formativa que anomenem "formació on-line". Organitzar una oferta formativa d'aquestes caracterñistiques, per un abanda oberta al públic i per altra, disenyada a la mesura de les organitzacions, suposa la presa de decisions sobre multitud d'aspectes vinculats a la impartició, implica la creació i la coordinació d'equips multiprofessionals i la generació de processos i circuits interns que sistematitzin aquesta presa de decisions.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha