Normal view MARC view ISBD view

Responsabilitat, autonomia i avaluació per a la millora dels centres educatius / Mats Ekholm.

By: Ekholm, Mats.
Material type: materialTypeLabelArticleSeries: Debats d'Educació ; 15.Publisher: Barcelona : Fundació Jaume Bofill 2010Description: 24 p.Subject(s): Educació | Escoles | Avaluació educativa -- Suècia | Suècia -- Política educativaSummary: L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 37 (082) Deb (Browse shelf) Available

Article de revista.

L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha