Image from Google Jackets

Pla Desenvolupament de la Marca Costa de Barcelona-Maresme : model i pla d'acció

By: Material type: TextTextPublication details: [Barcelona] : ALS, 2008Description: 110 p. + 1 CD-ROMSubject(s): Summary: Es defineix el pla de desenvolupament de la marca Costa de Barcelona-Maresme, com el pla de marketing i les estratègies a seguir.
List(s) this item appears in: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number URL Copy number Status Date due Barcode
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_4 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060175
CD-ROM CD-ROM Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_D.215 (Browse shelf(Opens below)) Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060025
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_1 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060026
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_2 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060027
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_3 (Browse shelf(Opens below)) Link to resource Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060028
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper D.215 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available TURISME-140

Es defineix el pla de desenvolupament de la marca Costa de Barcelona-Maresme, com el pla de marketing i les estratègies a seguir.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha